Моє педагогічне кредо:
" Від творчого вчителя до творчого учня"

Я - класний керівник

Свято Букваря
Вчитель
Дорогі діти!  Здається, зовсім недавно ви вперше переступили поріг школи. То ж давайте пригадаємо цю хвилюючу мить.

Пісня про школу.
 
А сьогодні настав час прощатисяз вашим другом – Букварем. Ви навчилися читати і писати завдяки вашій першій книзі – Букварю.

Тож слово вам, дорогі першокласники!

1. Любі гості! Мами й тата!
В нас букварикове свято!
Добре, що прийшли до нас
У 1 клас.

2. Ми всіх гостей вітаємо,
І дуже вам радіємо,
Бо ми всі букви знаємо,
Бо ми читати вміємо.

3. Хай кожен гість перевіря
Чи знають учні букваря.
Чи можна нам школярикам
 прощатися з буквариком?

Буквар.
Я – щасливий букварик!
Я тому радію, що всі діти в 1 класі
Вже читати вміють.
От ми гуртом і розберем,
Як тут мене учили?
Чи всі зі мною букварем весело дружили?

1. Ми букви добре вивчені.
Знайомі хлопцю й дівчині.
Читає й пише нас
Чудово 1 кл.

2. Нас 33, нас 33.
У нас міцна сім’я
Складаємо слова нові від А до Я
3. Знай рідну мову і вивчай.
Вона твоя й моя.
Та перш за все абетку знай від А до Я

Учитель

Де ви, друзі живете?
Звідкіля так дружно йдете?
Всі:
І великі і малі ми живемо в Букварі!
Вчитель

Шановний Букварику! Приймай парад букв від А до Я.
Буквар.
Є приймати парад!
Голосні на місці? ( так )
Приголосні є ? ( так )
Починайте перекличку!

( Діти розказують віршики від А до Я)


Учитель.

Голосиста буква А твій букварик відкрива. Не одна вона іді, а всю азбуку веде.

Пісня ,, Азбука,

А зараз ми покажемо букварику, як ми вміємо складати слова.

1. Складіть слово Мир

       1. Всього три букви, але що за слово,
           Ми промовляємо його знову.

      2.  Мир – це  пісня!
             Мир –це сміх!

       3.  Мир – це радість
            І щастя для всіх.

2. Складіть слово  - мама

         1. Мама – сонечко рідне,
         Сонечко ясне, земне.
         Слово її заповідне
         Гріє і живить мене.

         2. Ще в колисці немовля
         Слово мама промовля.
         Найдорожче в світі слово
         так звучить у рідній мові.


Танок  «Ча – ча – ча»

3. Складіть слово – Україна.

              1.   Україна – рідний край
                   Поле! Річка! Синій гай!
                   Любо стежкою іти,
                   Тут живемо я і ти.

         2.      Любіть Україну
                   У сні й наяву,
                   Вишневу свою Україну.
                  
         3.        Красу її вічно живу і нову
                   І мову її солов’їну.

4 Складіть слово – школа.

А тепер давайте повеселимо батьків частівками про школу

 Частівки


Заходить Баба Яга
Б. Яга   
А чого це ви тут зібралися?. Ти дивись, повиряджалися. Чого ви тут сидите?Ач! Веселяться вони.
Вчитель.
Так у нас сьогодні свято!
Б. Яга
Яке свято? Чому я не знаю?
Діти.
Свято Букваря.
Б. Яга
Якого Букваря? У нашаму лісі про таке ніхто не чув. Змій Горинович
Богатирів знає, Кощій Безсмертний – василісу знає. Ой, постійно шукаю свого милого Лєшого. Може він щось знає про вашого букварика.?
Лєший
Здрастуй, моя красуне! Якісь у тебе справи до мене? Мрже зіграємо в карти?
Б. Яга
Еге ж , у карти.... Що з тобою грати, у тебе у колоді 5 тузів.
Ти краще скажи, ти знаєш про таку книгу, ну як , діти, пудкажіть!
Діти
Буквар.
Лєший
Та що про неї знати. Там є якісь картинки, літери, слова. Хто їх не знає? Бачив її у Буратіно. Він біг через наш ліс, поле чудес шукає.
Вчитель.
Шановні гості! Здається нам, що ви зовсім нічого не знаєте про цю чудову книжку.
Б. Яга
Та знаємо ми все.
Вчитель.
А зараз ми перевіримо. Я зараз буду нашим гостям загадувать загадки, а ви їх виправляйте, якщо відповідатимуть невірно.
Загадки
1. Букви всі від А до Я
На сторінках.....  Букваря.

2. Язика не має,
 А розуму навчає.   Книга

3. Коли хочеш ти читати,
то мене повинен знати.
А коли мене не знаєш,
То нічого не вгадаєш?   Азбука

Вчитель
От ми і перевірили ваші знання. А відповідали ви погано.
Б. Яга
Молодці, малята. А співати ви вмієте?
Пісня – інсценізація « Урок»
Лєший 
Нам сподобалося. А танцювати ви вмієте?
Танок  « Капітошка»
Лєший
Ну що, танцюєте ви добре. А тепер давайте зі мною у карти пограєте.
Вчитель.
Ні-ні! Наші першокласники у такі ігри не грають.
Лєший
Ми все зрозуміли, що не по горбочках треба стрибати і у карти грати

Разом
А треба літери вивчати.

Вчитель
Як гарно, що ви все зрозуміли. Букварику, допоможеш їм вивчити букви?

Б. Яга і Лєший
Дякуємо вам! Ми обов’язково вивчимо всі літери і навчимося читати. А зараз нам час прощатися. До, побачення.                           
 ( Пішли)

Букварик
Я вас навчив читати і писати, любі мої дівчата і хлоп’ята.
Хай підростає ваш перший клас.
Я залишаю вас.


1. Добрий Букварику!
Перша книжко!
Хочеться навіть
 поплакати трішки!

2. Жаль розлучатися.
Хоч і треба,
Ми не забудем
ніколи про тебе

3. Спасибі тобі за добру науку
За паличку першу
І першу букву

4. Ми пам’ятатимем
Довгі роки
Мудрі й повчальні
Твої уроки.

Вчитель
Давайте хором попрощаємось

Прощавай, Букварику!
Наш найперший друже,
Ми тобі ,Букварику,
Дякуємо дуже.

А зараз для всіх гостей веселий танок.

Вчитель
А тепер Буквар познайомить вас із новими підручниками


Буквар

Читанко добра, прийми естафету,
Веди школярів по дорогах планети!

Читанка
Я – ваша перша читанка,
Красива в мене свитонька,
Цікаві сторінки.
Є вірші і казки.

Буквар.

А ось іще 1 підручник – українська мова

Укрмова
Багатий світ незвіданий
І сонечко на всіх.
Хто знає мову рідную
Багатший від усіх.

Вчитель
Давайте оплесками привітаємо підручники.

Вручення дипломів і подарунків

Пісня « Школярики – школярі»

Слово директору



Новорічний КВК
1 ведуча
Увага! Увага! Вже час розпочати
В палацах і школах нам свято ЗимиЄ
Веселе, щсливе і радісне свято,
На нього чекали давно уже ми.
2 ведуча
Новоріччя настало!
Вітаємо ми вас із радісним святом
Красуні зими.
З новим роком!
1 ведуча
З Новим роком, друзі милі,
Вас дозвольте привітати,
Щастя, радості і миру
Всім присутнім побажати
2 ведуча
З Новим роком, любі друзі!
Вам бажаєм щастя й долі,
Нових успіхів у школі,
щоб були ви всі щасливі,
І здорові, і красиві
1 ведуча
Розпочинаємо розважальну новорічну програму
Представляємо команди- учасниці КВНу

«Сніговики» - капітан Алєєв Т.
«Сніжинки» - капітан Лагутін Микита
«Метелиця» - капітан Савченко Ол-др
2 ведуча
Представляємо журі:
Тетяна Петрівна
Наталія Юріївна

1 ведуча
Сьогодні ми розіграємо новорічну лотарею.В кінці свята на вас чекає щось… цікаве
Прошу команді Сніговики витягти 1 лотарейний білет

Оголошується I конкурс «Солодкоїжка»

Для участі в конкурсі запрошуються  Гончарова Анна, Тарасенко Ольга і Мілкова Вероніка
Дівчатам треба показати свої кулінарні здібності, помазати кремом торт і прикрасити його.

1 ведуча
Продовжуємо конкурсну програму.

Прошу команді Сніжинки витягти  лотарейний білет
Оголошується II конкурс «Зимовий калейдоскоп»

1. Скажіть одним словом.
1) Сніг кружляє у повітрі, на землі,завиває вітер ( завірюха, хурделиця)
2) Замерзла вода ( лід)
3)Падає сніг ( Снігопад)

2. Складіть мозаїку із зимовими словами ( дзвіночком задзвеніти)
( завірюха,сніговик, бурулька)

3) Розшифрувати зимові слова
Зормо ( мороз)                                         нікасинж ( сніжинки)
Урлицядех ( хурделиця)                          хавірюза ( завірюха)

Льмезаті ( заметіль)
Охілав ( віхола)

2 ведуча
А зараз оголошується ігрова пауза
 Ліплення сніговика . Запрошуються Кісільов О. і  Григор’єв К.


2 ведуча
 А зараз прийміть музикальний подарунок від дівчаток нашого класу

Слово надається журі

1 ведуча
Продовжуємо конкурсну програму. (Лотарейний білет)

Оголошується III конкурс «Літературний»
1) Конкурс декламаторів Сєрських Т. Гнутов Н., Степаненко М.

2) Поетичний конкурс – допишіть у вірші слова, щоб було складно

1 ведуча

А зараз оголошується ігрова пауза

Ігра « Сніжинки і кучугури»


1 ведуча
Продовжуємо конкурсну програму. (Лотарейний білет)

2 ведуча
Наступний конкурс для капітанів

Запрошуємо капітана команди « сніговиків» - Алєєва Т.
-----------------------------------------сніжинки      - Лагутіна М.
-----------------------------------------Метелиця       - Савченка О.

2 ведуча
А зараз ігрова пауза. Ігра «Візьми цукерку»
Запрошуються Скоромний Д., Крохмальний Р., Костюков С., Лагутін М., ГнутовН

1 ведуча
А зараз прийміть музикальний подарунок від дівчаток нашого класу


Слово надається журі
1 ведуча
Продовжуємо конкурсну програму. (Лотарейний білет)

Оголошується інтелектуальний конкурс

1) 1 яйце вариться 5 хв. Скільки треба хвилин, щоб зварити 6 яєць
2) Хлопчик їхав на велосипеді в місто. Назустріч йому зустрілася машина, в якій сиділо 6 колгоспників. Кожний клогоспник віз по 1 куриці. Скільки живих істот їхало в місто?
3) На двох руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (50)


1) У мами 2 сини. У кожного з них є сестра. Скільки дітей у мами? (3)
2) Два учні грали в шахи 40 хв.Скільки хвилин грав кожен? (40)
3) Якщо курка стоїть на 1 нозі, то її маса 2 кг. Яка буде маса курки, якщо вона стане двома ногами? ( 2кг)
1 ведуча

А зараз оголошується ігрова пауза « Прикрась ялинку»
Запрошуються Філіпова А.                     Швидько Д.
                         Кривсун П.                      Сєвєрін Р.
                         Горобченко А.                Сєрських Т.


2 ведуча.  А зараз запрошую всіх потанцювати. Дівчата стають в центр кола.
А хлопці у велике коло.

1 ведуча
Продовжуємо конкурсну програму. (Лотарейний білет)
Наступний конкурс « Загадковий»
2 ведуча
А зараз ігрова пауза.  « Жива ялинка».
 1 пара : Ємцов К. і Толкачов Д.

2 пара:   Кірілов Д. і Гончар. Г.

1 ведуча
А зараз я запрошую всіх потанцювати.


Бонус – відкриваю останню букву

СЮРПРИЗ

Слово журі


          Казковий КВК
Приймають участь 2 команди:
1. Веселка
Девіз: Ми веселі, як веселка.
II. Кішки і коти.
Девіз: У змаганні той перемагає, хто вірних друзів має.
1. Стежина з н а й о м с т в
1 Назви команд, емблеми.
2.  Ланцюжок казкових героїв, (діти в костюмах виходять і називають казкових
героїв)
3. Хто з авторів писав казки?
2. Стежина «Казковий калейдоскоп»
Запитання командам.
І. Скільки звірів помістилося в рукавичці? (7)
2.Скільки разів дід викликав золоту рибку? (5)
І. В якій казці дівчинка йде взимку за квітами? (12 місяців С.Маршак)
2. Звідкіля цей рядок - «Тілі-тілі-тілі-бом»? (Кицьки дім. С.Маршак)
І.   Як  звуть  собаку       вірного  друга  із  казки  О.Толстого  «Золотий  ключик»? (Артемон) .
2. Де зберігалася смерть Кощея Безсмертного? (На кінці голки в яйці)
1.   Як  звали  героя,  у  якого  друзями  були  Крутивус,  Вернигора,  Верни  дуб?(Котигорошок)
2. Встали вранці дід та баба, аж з тієї деревинки та став синок маленький. Вони так зраділи, що й не сказати. Та й назвали того синка (Телесиком)
2.     Скласти з мозаїки слова (дзвоник, рукавичка, чебурашка)
3.     Напишіть, в назвах яких казок є числа?
ГРА з болільниками
1.  Діти, всі ви знаєте казку «Колобок». Я буду називати казкових героїв, якщо
вони є в цій казці, ви плескаєте в долоні, якщо немає - піднімаєте руки вгору.
(Коза-дереза, кіт, вовк, миша, баба, дід, щука, зайчик, ведмідь, собака, лисиця,
внучка)
2.           Хто в зиму холодну ходить злий і голодний? (вовк)
3.           В яких казках є вовк?

Музична стежина
1.  В якій казці звучить ця пісня?
2.          Заспівати пісню кози-дерези.
3.          заспівати, як мати кликала Івасика-Телесика
4.          заспівати пісню Колобка

Л і т е р а т у р н а  с т е ж и н а
З якої казки уривок?
1. Посідали обідати. І цар, і цариця, і обидва старші брати не надивляться на
неї: така гарна, така гарна, що й сказати не можна! Обідають. То  вона оце шматочок у рот, шматочок у рукав, ложку в рот, ложку в рукав. А ті невістки дивляться на неї та й собі: ложку в рот, ложку в рукав, (царівна-жаба)
2.       Ведмідь почав вище лізти по дереву, а воно не здержало, - так він додолу
впав - гуп, просто на вовка, мало не роздавив сердешного. Як схопляться вони, як
дременуть, то тільки й видно, а заєць собі за ними забіг не знать куди. (Пан
Коцький)
Хто так говорить про себе?
І. Это было тогда, когда на наших окнах зацвели прекрасные розы. Мы жили дружно й весело, но однажды мне в глаз попал осколок зеркала эльфов, й я все стал видеть злым й безобразным. (Кай. Снежная королева)

15.3 ким Заєць бігав навипередки?( їжаком)
16 .Кого знайшли дід і баба у лісі в гніздечку., коли пішли по гриби? (кривеньку
качечку)
17.Хто загубив черевичок на балу? (Золушка)
18. Із якої казки ці слова: В синем море волны хлещут (Сказка о царе Салтане) 19.Пришел  он ко своей землянке, а землянки нет уже й следа. Перед ним изба со  светелкой, с кирпичной, беленою трубою. ( О рыбаке й рыбке)
20.Хто автор французької казки Кіт у чоботях. (Ш.Перро)
Інтелектуальна стежина
Увага! Чорний ящик!
1. За допомогою цього предмета, який символ тут знаходиться, головний герой казки знайшов своє щастя - мудру жінку, яка була зачарована, (стріла)
2.           Який дуже незвичайний вид транспорту використовував герой російської
казки, щоб попасти до царя у палац? Як звали цього героя і як називається
казка? (Емеля.)
3.           Тут знаходиться річ, яку з'їв крокодил із казки. Назвіть автора і назву книги,
(мочалка Чуковський. Мийдодир)
4.           Хто це про себе говорить? Я прийшла із казки Андерсена. Моє ім'я означає
міру довжини, яка дорівнює 2,5 см. Як мене звуть? (Дюймовочка)
5.           Тут знаходиться іграшка - головний герой книги, якому дали дуже смішне
ім'я, тому, що він упав із стільця. (Чебурашка)
6.           За допомогою цього предмета можна змайструвати дуже гарні речі, а можна
зробити навіть самого страшного героя російських казок, (голка)
Визначення переможців, нагородження команд



Комментариев нет:

Отправить комментарий