Свято
Букваря
Вчитель
Дорогі діти! Здається, зовсім недавно ви вперше
переступили поріг школи. То ж давайте пригадаємо цю хвилюючу мить.
Пісня про школу.
А сьогодні настав
час прощатисяз вашим другом – Букварем. Ви навчилися читати і писати завдяки вашій
першій книзі – Букварю.
Тож слово вам,
дорогі першокласники!
1. Любі гості!
Мами й тата!
В нас букварикове
свято!
Добре, що прийшли
до нас
У 1 клас.
2. Ми всіх гостей
вітаємо,
І дуже вам
радіємо,
Бо ми всі букви
знаємо,
Бо ми читати
вміємо.
3. Хай кожен
гість перевіря
Чи знають учні
букваря.
Чи можна нам
школярикам
прощатися з буквариком?
Буквар.
Я – щасливий
букварик!
Я тому радію, що
всі діти в 1 класі
Вже читати
вміють.
От ми гуртом і
розберем,
Як тут мене
учили?
Чи всі зі мною
букварем весело дружили?
1. Ми букви добре
вивчені.
Знайомі хлопцю й
дівчині.
Читає й пише нас
Чудово 1 кл.
2. Нас 33, нас
33.
У нас міцна сім’я
Складаємо слова
нові від А до Я
3. Знай рідну
мову і вивчай.
Вона твоя й моя.
Та перш за все
абетку знай від А до Я
Учитель
Де ви, друзі
живете?
Звідкіля так
дружно йдете?
Всі:
І великі і малі
ми живемо в Букварі!
Вчитель
Шановний
Букварику! Приймай парад букв від А до Я.
Буквар.
Є приймати парад!
Голосні на місці?
( так )
Приголосні є ? (
так )
Починайте
перекличку!
( Діти розказують віршики від А до Я)
Учитель.
Голосиста буква А
твій букварик відкрива. Не одна вона іді, а всю азбуку веде.
Пісня ,, Азбука,
А зараз ми
покажемо букварику, як ми вміємо складати слова.
1. Складіть слово Мир
1. Всього три букви, але що за слово,
Ми промовляємо його знову.
2.
Мир – це пісня!
Мир –це сміх!
3.
Мир – це радість
І щастя для всіх.
2. Складіть слово - мама
1. Мама – сонечко рідне,
Сонечко ясне, земне.
Слово її заповідне
Гріє і живить мене.
2. Ще в колисці немовля
Слово мама промовля.
Найдорожче в світі слово
так звучить у рідній мові.
Танок «Ча – ча – ча»
3. Складіть слово – Україна.
1. Україна – рідний край
Поле!
Річка! Синій гай!
Любо стежкою іти,
Тут живемо я і ти.
2. Любіть
Україну
У сні й наяву,
Вишневу свою Україну.
3. Красу її вічно живу і нову
І
мову її солов’їну.
4 Складіть слово – школа.
А тепер давайте
повеселимо батьків частівками про школу
Частівки
Заходить Баба Яга
Б. Яга
А чого це ви тут
зібралися?. Ти дивись, повиряджалися. Чого ви тут сидите?Ач! Веселяться вони.
Вчитель.
Так у нас
сьогодні свято!
Б. Яга
Яке свято? Чому я
не знаю?
Діти.
Свято Букваря.
Б. Яга
Якого Букваря? У
нашаму лісі про таке ніхто не чув. Змій Горинович
Богатирів знає,
Кощій Безсмертний – василісу знає. Ой, постійно шукаю свого милого Лєшого. Може
він щось знає про вашого букварика.?
Лєший
Здрастуй, моя
красуне! Якісь у тебе справи до мене? Мрже зіграємо в карти?
Б. Яга
Еге ж , у
карти.... Що з тобою грати, у тебе у колоді 5 тузів.
Ти краще скажи,
ти знаєш про таку книгу, ну як , діти, пудкажіть!
Діти
Буквар.
Лєший
Та що про неї
знати. Там є якісь картинки, літери, слова. Хто їх не знає? Бачив її у
Буратіно. Він біг через наш ліс, поле чудес шукає.
Вчитель.
Шановні гості!
Здається нам, що ви зовсім нічого не знаєте про цю чудову книжку.
Б. Яга
Та знаємо ми все.
Вчитель.
А зараз ми
перевіримо. Я зараз буду нашим гостям загадувать загадки, а ви їх виправляйте,
якщо відповідатимуть невірно.
Загадки
1. Букви всі від
А до Я
На сторінках.....
Букваря.
2. Язика не має,
А розуму навчає. Книга
3. Коли хочеш ти
читати,
то мене повинен
знати.
А коли мене не
знаєш,
То нічого не
вгадаєш? Азбука
Вчитель
От ми і
перевірили ваші знання. А відповідали ви погано.
Б. Яга
Молодці, малята.
А співати ви вмієте?
Пісня – інсценізація « Урок»
Лєший
Нам сподобалося.
А танцювати ви вмієте?
Танок « Капітошка»
Лєший
Ну що, танцюєте
ви добре. А тепер давайте зі мною у карти пограєте.
Вчитель.
Ні-ні! Наші
першокласники у такі ігри не грають.
Лєший
Ми все зрозуміли,
що не по горбочках треба стрибати і у карти грати
Разом
А треба літери
вивчати.
Вчитель
Як гарно, що ви
все зрозуміли. Букварику, допоможеш їм вивчити букви?
Б. Яга і Лєший
Дякуємо вам! Ми
обов’язково вивчимо всі літери і навчимося читати. А зараз нам час прощатися.
До, побачення.
( Пішли)
Букварик
Я вас навчив
читати і писати, любі мої дівчата і хлоп’ята.
Хай підростає ваш
перший клас.
Я залишаю вас.
1. Добрий
Букварику!
Перша книжко!
Хочеться навіть
поплакати трішки!
2. Жаль
розлучатися.
Хоч і треба,
Ми не забудем
ніколи про тебе
3. Спасибі тобі
за добру науку
За паличку першу
І першу букву
4. Ми пам’ятатимем
Довгі роки
Мудрі й повчальні
Твої уроки.
Вчитель
Давайте хором
попрощаємось
Прощавай,
Букварику!
Наш найперший
друже,
Ми тобі
,Букварику,
Дякуємо дуже.
А зараз для всіх гостей веселий
танок.
Вчитель
А тепер Буквар
познайомить вас із новими підручниками
Буквар
Читанко добра,
прийми естафету,
Веди школярів по
дорогах планети!
Читанка
Я – ваша перша
читанка,
Красива в мене
свитонька,
Цікаві сторінки.
Є вірші і казки.
Буквар.
А ось іще 1
підручник – українська мова
Укрмова
Багатий світ
незвіданий
І сонечко на
всіх.
Хто знає мову
рідную
Багатший від
усіх.
Вчитель
Давайте оплесками
привітаємо підручники.
Вручення дипломів і подарунків
Пісня « Школярики – школярі»
Слово директору
Новорічний КВК
1 ведуча
Увага! Увага! Вже
час розпочати
В палацах і
школах нам свято ЗимиЄ
Веселе, щсливе і
радісне свято,
На нього чекали
давно уже ми.
2 ведуча
Новоріччя
настало!
Вітаємо ми вас із
радісним святом
Красуні зими.
З новим роком!
1 ведуча
З Новим роком,
друзі милі,
Вас дозвольте
привітати,
Щастя, радості і
миру
Всім присутнім
побажати
2 ведуча
З Новим роком,
любі друзі!
Вам бажаєм щастя
й долі,
Нових успіхів у
школі,
щоб були ви всі щасливі,
щоб були ви всі щасливі,
І здорові, і
красиві
1 ведуча
Розпочинаємо
розважальну новорічну програму
Представляємо
команди- учасниці КВНу
«Сніговики» -
капітан Алєєв Т.
«Сніжинки» -
капітан Лагутін Микита
«Метелиця» - капітан
Савченко Ол-др
2 ведуча
Представляємо
журі:
Тетяна Петрівна
Наталія Юріївна
1 ведуча
Сьогодні ми
розіграємо новорічну лотарею.В кінці свята на вас чекає щось… цікаве
Прошу команді
Сніговики витягти 1 лотарейний білет
Оголошується I конкурс «Солодкоїжка»
Для участі в
конкурсі запрошуються Гончарова Анна,
Тарасенко Ольга і Мілкова Вероніка
Дівчатам треба показати
свої кулінарні здібності, помазати кремом торт і прикрасити його.
1 ведуча
Продовжуємо
конкурсну програму.
Прошу команді
Сніжинки витягти лотарейний білет
Оголошується II конкурс «Зимовий калейдоскоп»
1. Скажіть одним
словом.
1) Сніг кружляє у
повітрі, на землі,завиває вітер ( завірюха, хурделиця)
2) Замерзла вода
( лід)
3)Падає сніг (
Снігопад)
2. Складіть
мозаїку із зимовими словами ( дзвіночком задзвеніти)
(
завірюха,сніговик, бурулька)
3) Розшифрувати
зимові слова
Зормо ( мороз) нікасинж
( сніжинки)
Урлицядех (
хурделиця) хавірюза
( завірюха)
Льмезаті (
заметіль)
Охілав ( віхола)
2 ведуча
А зараз
оголошується ігрова пауза
Ліплення сніговика . Запрошуються Кісільов О.
і Григор’єв К.
2 ведуча
А зараз прийміть музикальний подарунок від
дівчаток нашого класу
Слово надається журі
1 ведуча
Продовжуємо
конкурсну програму. (Лотарейний білет)
Оголошується III конкурс «Літературний»
1) Конкурс
декламаторів Сєрських Т. Гнутов Н., Степаненко М.
2) Поетичний
конкурс – допишіть у вірші слова, щоб було складно
1 ведуча
А зараз оголошується ігрова пауза
Ігра « Сніжинки і
кучугури»
1 ведуча
Продовжуємо
конкурсну програму. (Лотарейний білет)
2 ведуча
Наступний конкурс для капітанів
Запрошуємо
капітана команди « сніговиків» - Алєєва Т.
-----------------------------------------сніжинки - Лагутіна М.
-----------------------------------------Метелиця - Савченка О.
2 ведуча
А зараз ігрова пауза. Ігра
«Візьми цукерку»
Запрошуються
Скоромний Д., Крохмальний Р., Костюков С., Лагутін М., ГнутовН
1 ведуча
А зараз прийміть музикальний подарунок від
дівчаток нашого класу
Слово надається журі
1 ведуча
Продовжуємо
конкурсну програму. (Лотарейний білет)
Оголошується інтелектуальний конкурс
1) 1 яйце
вариться 5 хв. Скільки треба хвилин, щоб зварити 6 яєць
2) Хлопчик їхав
на велосипеді в місто. Назустріч йому зустрілася машина, в якій сиділо 6
колгоспників. Кожний клогоспник віз по 1 куриці. Скільки живих істот їхало в
місто?
3) На двох руках
10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (50)
1) У мами 2 сини.
У кожного з них є сестра. Скільки дітей у мами? (3)
2) Два учні грали
в шахи 40 хв.Скільки хвилин грав кожен? (40)
3) Якщо курка
стоїть на 1 нозі, то її маса 2
кг . Яка буде маса курки, якщо вона стане двома ногами? (
2кг)
1 ведуча
А зараз оголошується ігрова пауза
« Прикрась ялинку»
Запрошуються
Філіпова А. Швидько Д.
Кривсун П. Сєвєрін Р.
Горобченко А. Сєрських Т.
2 ведуча. А
зараз запрошую всіх потанцювати. Дівчата стають в центр кола.
А хлопці у велике
коло.
1 ведуча
Продовжуємо
конкурсну програму. (Лотарейний білет)
Наступний конкурс « Загадковий»
2 ведуча
А зараз ігрова пауза. « Жива ялинка».
1 пара : Ємцов К. і Толкачов Д.
2 пара: Кірілов Д. і Гончар. Г.
1 ведуча
А зараз я
запрошую всіх потанцювати.
Бонус – відкриваю останню букву
СЮРПРИЗ
Слово журі
Приймають
участь 2 команди:
1. Веселка
Девіз:
Ми веселі, як веселка.
II. Кішки і коти.
Девіз:
У змаганні той перемагає, хто вірних друзів має.
1.
Стежина з н а й о м с т в
1 Назви команд, емблеми.
2. Ланцюжок казкових героїв, (діти в костюмах виходять і
називають казкових
героїв)
героїв)
3. Хто з авторів писав казки?
2. Стежина
«Казковий калейдоскоп»
Запитання
командам.
І.
Скільки звірів помістилося в рукавичці? (7)
2.Скільки
разів дід викликав золоту рибку? (5)
І.
В якій казці дівчинка йде взимку за квітами? (12 місяців С.Маршак)
2. Звідкіля
цей рядок - «Тілі-тілі-тілі-бом»? (Кицьки дім. С.Маршак)
І. Як
звуть собаку вірного
друга із казки
О.Толстого «Золотий ключик»? (Артемон)
.
2. Де
зберігалася смерть Кощея Безсмертного? (На кінці голки в яйці)
1. Як звали героя,
у якого друзями
були Крутивус, Вернигора,
Верни дуб?(Котигорошок)
2. Встали
вранці дід та баба, аж з тієї деревинки та став синок маленький. Вони так зраділи, що й не
сказати. Та й назвали того синка (Телесиком)
2. Скласти з мозаїки
слова (дзвоник, рукавичка, чебурашка)
3. Напишіть, в назвах
яких казок є числа?
ГРА з болільниками
1.
Діти,
всі ви знаєте казку «Колобок». Я буду називати казкових героїв, якщо
вони є в цій казці, ви плескаєте в долоні, якщо немає - піднімаєте руки вгору.
(Коза-дереза, кіт, вовк, миша, баба, дід, щука, зайчик, ведмідь, собака, лисиця,
внучка)
вони є в цій казці, ви плескаєте в долоні, якщо немає - піднімаєте руки вгору.
(Коза-дереза, кіт, вовк, миша, баба, дід, щука, зайчик, ведмідь, собака, лисиця,
внучка)
2.
Хто в зиму холодну ходить злий і голодний? (вовк)
3.
В яких казках є вовк?
Музична стежина
1.
В якій казці звучить ця пісня?
2.
Заспівати пісню кози-дерези.
3.
заспівати, як мати кликала Івасика-Телесика
4.
заспівати пісню Колобка
Л і т е р а т у р н а
с т е ж и н а
З
якої казки уривок?
1.
Посідали обідати. І цар, і цариця, і обидва старші брати
не надивляться на
неї: така гарна, така гарна, що й сказати не можна! Обідають. То вона оце шматочок у рот, шматочок у рукав, ложку в рот, ложку в рукав. А ті невістки дивляться на неї та й собі: ложку в рот, ложку в рукав, (царівна-жаба)
неї: така гарна, така гарна, що й сказати не можна! Обідають. То вона оце шматочок у рот, шматочок у рукав, ложку в рот, ложку в рукав. А ті невістки дивляться на неї та й собі: ложку в рот, ложку в рукав, (царівна-жаба)
2.
Ведмідь
почав вище лізти по дереву, а воно не здержало, - так він додолу
впав - гуп, просто на вовка, мало не роздавив сердешного. Як схопляться вони, як
дременуть, то тільки й видно, а заєць собі за ними забіг не знать куди. (Пан
Коцький)
впав - гуп, просто на вовка, мало не роздавив сердешного. Як схопляться вони, як
дременуть, то тільки й видно, а заєць собі за ними забіг не знать куди. (Пан
Коцький)
Хто так говорить про себе?
І.
Это было тогда, когда на наших окнах зацвели прекрасные розы. Мы жили дружно й весело, но
однажды мне в глаз попал осколок зеркала эльфов, й я все стал видеть злым й
безобразным. (Кай. Снежная королева)
15.3 ким Заєць бігав навипередки?(
їжаком)
16 .Кого знайшли дід і
баба у лісі в гніздечку., коли пішли по гриби? (кривеньку
качечку)
17.Хто загубив черевичок на балу?
(Золушка)
18. Із
якої казки ці слова: В синем море волны хлещут (Сказка о царе Салтане) 19.Пришел он ко своей землянке, а землянки нет уже й
следа. Перед ним изба со светелкой, с кирпичной,
беленою трубою. ( О рыбаке й рыбке)
20.Хто
автор французької казки Кіт у чоботях. (Ш.Перро)
Інтелектуальна стежина
Увага!
Чорний ящик!
1.
За допомогою цього предмета, який символ тут знаходиться, головний герой казки знайшов своє
щастя - мудру жінку, яка була зачарована, (стріла)
2.
Який дуже незвичайний вид транспорту використовував герой
російської
казки, щоб попасти до царя у палац? Як звали цього героя і як називається
казка? (Емеля.)
казки, щоб попасти до царя у палац? Як звали цього героя і як називається
казка? (Емеля.)
3.
Тут знаходиться річ, яку з'їв крокодил із казки. Назвіть
автора і назву книги,
(мочалка Чуковський. Мийдодир)
(мочалка Чуковський. Мийдодир)
4.
Хто це про себе говорить? Я прийшла із казки Андерсена.
Моє ім'я означає
міру довжини, яка дорівнює 2,5 см. Як мене звуть? (Дюймовочка)
міру довжини, яка дорівнює 2,5 см. Як мене звуть? (Дюймовочка)
5.
Тут знаходиться іграшка - головний герой книги, якому
дали дуже смішне
ім'я, тому, що він упав із стільця. (Чебурашка)
ім'я, тому, що він упав із стільця. (Чебурашка)
6.
За допомогою цього предмета можна змайструвати дуже гарні
речі, а можна
зробити навіть самого страшного героя російських казок, (голка)
зробити навіть самого страшного героя російських казок, (голка)
Визначення переможців, нагородження команд
Комментариев нет:
Отправить комментарий